Benzer Haberler:
    VİDEO: İki siyahi müşteriye kelepçe taktıran Starbucks'a tepki yağıyor
    Otel patronu Ercan Keskin'le birlikte 3 kişi tutuklandı
    İsrail'de iki Türk vatandaşı gözaltına alındı
    Ünlü otelci '300 milyon dolar dolandırıldım' dedi FETÖ'yü işaret etti
    Milyarder otelciye 'parana karşılık özgürlüğün' teklifi
    '2019'da alkollü mekan yasakları daha da genişleyecek'
    Türk Hava Yolları'ndan 'Heroes' yasağı
    Hakan Kara'dan ilginç savunma: Etstur hakkında FETÖ soruşturması mı var?
    Türkiye'nin en büyük özel jet filosuna kayyum atandı
    Havalimanı müdürüne FETÖ gözaltısı

    Tolga Cömertoğlu'ndan FETÖ iddialarına dair sert açıklamalar

    18.08.2016 - 10:33:48



    Delphin Hotels Yönetim Kurulu Üyesi Tolga Cömertoğlu, Twitter hesabı üzerinden gözaltına alınması ve sonrasında yaşananlar hakkında sert açıklamalarda bulundu.


     
    15 Temmuz'da yaşanan darbe girişiminin ardından Alanya'da düzenlenen operasyonlar kapsamında Ufuk Cömertoğlu ve Alper Cömertoğlu ile birlikte 26 Temmuz günü gözaltına alınıp, 13 günlük gözaltı süresinin ardından tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakılan Tolga Cömertoğlu, sessizliğini bozdu.

    Kişisel Twitter hesabı üzerinden yaptığı ‘’Susmaya yüreğim dayanmıyor herkes bilsin ki kalkışma gecesi bir çoğunun yüreğinin yemediği saatlerde lanet okudum terörist iblislere!’’ paylaşımıyla açıklamalarına başlayan Cömertoğlu, şu açıklamaları yaptı:

    ‘’Takiye diyenler olmuş hangi takiyecinin yüreği yetmiş de darbe gecesi saat ondan itibaren lanet okumuş terörist ilan etmiş bu iblisleri?

    Korumalara verdiğim emir biz ölmeden içeri kimse girmeyecek eğer ki geçerlerse bebeğimi karımı bu vatan hainlerinin insafına bırakmayın.

    Kamera kayıtları cekmecemde kaç kişi saat onda otellerinin önüne barikat yapıp belinde silah darbeci teröristler gelir diye bekledi kapıda?

    Otellerdeki TÜRK misafirlere sorun kim demiş korkmayın biz ölmeden bu kapıdan içeri kimse giremez diye !!!!

    Vatan hainliği yaftasını bana iftirayla attınız ya suçsa burdan suç göreceksiniz ilmek ilmek hesabını alacağım fetöcüler sizden alacağım ulan.

    Fetö iblisleri siz vatanı yıkmak çalmak için yetiştirilmissiniz ama şunu iyi bilin beni de babam sizin gibilerle savaşmak için yetiştirdi.

    Beni tanıyıp düşman olanlar bile bilir yüreğimi bu Fetö hainlerinin infaz listesi açıklansın ilk onda ismim yoksa namerdim.

    Benim ne cemaatle ne başka iblisin uşaklarıyla işim olmaz beni suçlayacaksanız beni delilikle beni sinirimle beni fevriliğimle suçlayın!!!

    Beni ukalalıkla, kale arkası holigan olmakla, beni saldırgan olmakla beni haksızlığa karşı kaba kuvvet kullanmakla suçlayın. (ÖLÜRÜM VATANA)

    Affedin beni patladım bana ağır gelmişti bu yafta hem de hayatta en düşmanı olduğum Fetö’cülerin yaftası artık dayanamadım dayanamıyorum.''













     
     



    Haberi Paylaşın :
    Bu haber 18.08.2016 - 10:33:48 tarihinde eklendi.

    Kullanıcı Yorumları

    Emre Taner - 18.08.2016 10:55:11
    Sn:Tolga bey siz tabi ki de bu örgütle baglantınız yoktur olmamıştır bundan adım gıbı eminim. Burda anlamadığım bir şey var bunu açıklarsanız gerçekten sizinle ve kuruluşunuzla ilgili hiç bir şaibe kalmayacak. neden sizi gözaltına aldılar? neden sizi bir haftadan daha fazla nezarette tuttular? ve bununla ilgili rivayet var siz veya kuruluşunuz para verdiğine dahil bu dogru mudur? bunları kamuoyuna bir açıklarsanız bizim de size karşı bir negatif düşüncemiz olmaz ve hep beraber kale arkasında maçlar seyrederiz.
    Hacı - 18.08.2016 14:38:37
    Adamım sen kafayı yedin mi? nedir bu yazdıkların allah aşkına? Bak keyfine sen tati yap çocuguna bak. Bilen bilir ne olduğunu....
    muzaffer - 18.08.2016 17:29:36
    tolga beyi yillardir iyi tanirim ve dediklerinin hepsine harfiyen katiliyorum ve hak veriyorum onun icin herseyi soyleyebilirsiniz belki kizmaz ,ama sakin ola FETO demeyin ,aslaaaa.... o vatani ve bayragi icin canini verecek biridir onun fetonun usaklari vatan hainleriyle isi olmaz
    Bilmiyorum - 18.08.2016 18:31:40
    genel olarak bir panip ve agresiflik hissediyorum, bence sakin olmanda yarar var ...böyle panik ve stress dolu tweet"ler sanki sende şüphe uyandırıyor...benden söylemesi. Yani temizsen sağlamsan kendine güveniyorsan sakin ol , ne bu telaş?????
    tolga comertoglu - 18.08.2016 20:28:04
    Sevgili dostlar yapım geregi her zaman her yerde soruları cevapladım dusuncelerimi anlatmaktan cekinmedim, 1-)sevgılı Emre Taner dostum dosya gızli oldugu için soylemek yasakmış ama kendimle ilgili sanabir tiyo sana borcu olan varsa bu aralar helal et ugrasma sen umarım anlamışssındır;) nasıl olsa bır gun cıkacak ortaya o gun macta bulusuruz 2-)Sevgili hacı beni tanıyorsun ama demekki tam benim kafa nezaman geldiki yiyim her zaman deliydim şaka bir yana akşama kadar calışanlarımın yanında onlarında motivasyonu için durup akşam biraz daha erken eve donuyorum 3)Muzaffer saolasın her zaman bildiğiniz gibi hiç bir rengim,tarafım, partim olmaz kırmızı beyazdan baska 4-)Sevgili Bilmiyorum gercekten bilmiyorsun beni hadi gectim tanısmayı eski tweetlerimi biraz okusan anlarsın hep agresif oldugumu bu zamanda supheye gerek yok suclanman için emin ol ama gurur varya o gurur panik yapmıyorum isyanlardayım çünkü çok ezildi hayat boyu ugruna yasadıgım o gurur iyi kotu umarım her yorumunuza cevap verebilmişimdir
    ömer denizci - 19.08.2016 00:18:03
    herkez iyi bilir CÖMERTOĞLU AİLESİNİN yapısını bu vatana millete hizmetlerini zaten bu olayın başında herkez serbest kalıcaklarını biliyodu. güneş batıdan doğabilir doğudan batabilir ama kimse CÖMERTOĞLU AİLESİNİ fetocularla yan yana getiremez sölenecek başka hiç birşey yoktur
    eray inal - 19.08.2016 01:59:27
    Ben sizin eski calisaninizim sundan supheniz olmasin siz cezaevinde yatarsiniz diye kac kisi sizin icin beddua ediyor haberiniz varmi ? Yaptigim mesailerin haddi hesabi yok bunun ucreti verilecek diye kandirildik sizde colugumuzun cocugumuzun hakki cok.hakkimi helal etmiyorum fakat gercekten sunu soylemek isterimki cezaevine girmenizi ben bile asla istemedim cunku biliyorumki sizinde yeni dogmus bir evladiniz var...Alllah onu babasiz buyutmesin...
    eray - 19.08.2016 03:15:53
    Gercekten cevabini cok merak ediyorum tolga bey
    SABAN OKSUZ - 19.08.2016 12:41:55
    Bu kadar vatanperver,bir o kadar da masum bir adam acaba neden bu kadar koruma tedbiri almaya luzum hissetti...////???
    kaan berkkan - 19.08.2016 14:25:41
    Öncelikle ülkemize, sektörümüze ve Cömertoğlu ailesine geçmiş olsun. Uçurumun kenarından döndük. O akşam otellerin önünde barikat kuran kimse olduğunu pek duymadık görmedik. Ülkeyi yönetenler dahi darbeden emin değilken ve bu gelişmeyi yakın akrabalarından öğrenirken, saat 22.00 gibi erken bir saatte Tolga Bey ve otel müşterilerinin "" bu bir darbedir, biz ölmeden kimse giremez "" düşüncesinde olması büyük bir öngörüdür. otellerin hepsinde eğlence ve hizmet kesintisiz devam etti. Gördüğümüz tek hareketlilik saat 24.00 civarı bankamatik ve benzinliklerde oluşmaya başlayan yoğunluktu. Cömertoğlu ailesi ile ilgili muhtemelen bir yanlış anlama olsa da bu denli dramatize etmek biraz şov etkisi bırakıyor ağızda. Geçmiş olsun diyelim ve tekrarı olmasın diye dileyelim.
    bir dost - 19.08.2016 15:52:12
    Suçsuzsanız delikanlı gibi çıkar aklanırsınız.Bu neyin agresifliği. Suçsuzluğun mu desem bilmemki bir sürü insan soruşturma altında yoksa eğitimsizliğin mi?
    tolga comertoglu - 21.08.2016 11:09:34
    sevgılı kaan bey tum guvenlık persoeline sorup kamera kayıtlarına bakabılırsınız tam saat 22:37 delphın palacedan baslayarak dort oltelınde onun sırket arabalarıyla barıkat kurduk ıstedıgınız bakabılırsınız egerkı o vakıtte kapı onlerıde bırıken TURK turıstlerımızdende bulabıldeklerınıze sorun dramatıze olup olmadıgını ogrenebılırsınız hızmetın devam etmesını bızzat ben emır verdım hatta bır sonrakı gun eger bır sey olursa dıyede su stoklanmasını soyledım en guzel bılgıyıde o saatte o otellerde calısan guvenlık personelinden alabilirsınız sevgı saygılarımla
    tolga gülez - 18.10.2016 04:24:14
    tolga bey öncelikle tekrardan büyükkk gecmiş olsun. basınızdızdan bu iğrenç mide bulandırıcı talihsiz vahim bir olay gercekleşti maaleseff ki hayat gercekten acımasız olabiliyor bazen, ortada çar çakal dolaşırken en masum vs. hayatını vatan için adamış milletimizi sorgusuz suhalsiz yada kesin bir algıya ulasmadan netliğe varılmadn sonu neolur sıkıntı yasarmı ilerde iş hayatında yada özel hayatında maalesef hiç tiklemiyorlar.