Bodrumlu turizmcilerden sezon değerlendirmesi: Birlikten kuvvet doğar

Bodrum Otelciler Derneği (BODER) Yönetim Kurulu Başkanı ve Üyeleri, 2017 turizm sezonunu değerlendirmek üzere Bodrum Belediye Başkanı Mehmet Kocadon’u ziyaret etti.

Bodrum Belediyesi Başkanlık Makamında gerçekleşen ziyarete BODER Yönetim Kurulu Başkanı Halil Özyurt başta olmak üzere BODER yönetim kurulu üyeleri ve yarımadadaki otel yöneticileri katıldı. 2017 yılı turizm sezonunun değerlendirildiği ziyarette, 2018 yılında Bodrum’un tanıtımı ve pazarlamasıyla ilgili fikir alışverişinde bulunuldu.

'BİRLİKTEN KUVVET DOĞAR''

Bodrum’un lokomotifinin turizm sektörü olduğunu ifade eden Bodrum Belediye Başkanı Mehmet Kocadon, bu nedenle ağırlığı turizm tanıtım çalışmalarını vermeye devam ettiklerini söyledi. Bodrum Otelciler Derneği’nin bu çalışmalara büyük destekleri olduğunu kaydeden Başkan Kocadon şunları söyledi:

''Bodrum Tanıtma Vakfı’nın Yönetim Kurulu Başkanı olarak BODER’in de destekleriyle aktif olarak tanıtımlarımızı her zaman olduğu gibi ve üzerine daha fazlasını ekleyerek yurt içi ve yurt dışında yürütüyoruz. Gerek fuarlara olan katılımlarımız gerekse de turizmin duayenlerini, turizm operatörlerini, seyahat acentası yetkililerini, medya mensuplarını ya da bloggerları Bodrum’da misafir ederek bu çalışmalarımızı birebir sürdürmekteyiz. Dünyaca ünlü tur operatörü ve havayolu firmalarıyla yaptığımız görüşmeler sonucu İngiltere başta olmak üzere birçok Avrupa ülkesinden ve son zamanlarda Arap ülkelerinden direkt uçuşların başlatılması için adım attık. Bir dünya markası olan Bodrum’da turizm potansiyelini 12 aya yaymak amacıyla attığımız bu adımların meyvesini almaya başladık ve çok daha fazlasını almaya devam edeceğimize inanıyorum. Birlikten kuvvet doğar! Yeter ki, siz değerli turizm gönüllülerimizle el ele kol kola verelim. Ayrıca şanslıyız ki; Bodrum’u seven, korumak için çabalayan ve Bodrum’a inananlar ile bir arada olan bir topluluğuz Bodrum olarak. Bunda tabi sizlerin de çok değerli payı bulunuyor. Bu nedenle sizlere teşekkürlerimi iletmek istiyorum.''

Bu Haber 21.12.2017 - 10:13:21 tarihinde eklendi.
Kullanıcı Yorumları
  • DİDİM 21.12.2017 - 02:27

Bodrum Turizmi son 3 yıldır inanılmaz bir ilerleyiş sergiliyor.Yerel Yönetiminde desteğini alan Turizmciler her alanda Bodrum u daha iyi tanıtıyor tabi bunda Bodrum Milas Havaalanınnın yeni yatırımcısı TAV Grup unda çok katkısı var kanatindeyim.Biz Didim den Bodrum un ilerleyişini imrenerek izliyoruz halbuki DİDİM olarak Dünyanın en güzel plajları ,en önemli tarihi olan APOLLON TAPINAĞI,MİLET,MİLET Müzesi ve PRİENE DİDİM de ,ayrıca özellikle otel yatırımcılarına uygun en güzel otel arazilerinin bayağı bir kısmı DİDİM de ,Otellerde çalışacak personeli istihdam etmek Didim de daha uygun ,çünkü konut kiraları ve fiyatları Didim de daha uygun üstelik biz İzmir Adnan Menderes havaalanı ve Bodrum Milas havaalanının ortasındayız ama bir Türlü yeni Otel Yatırımcıları DİDİM i istenilen düzeyde tercih etmiyor.Devletimizde Didim de yatırımlar artsın diye tahsis den Otel arazileri ihaleye çıkarttı bazı büyük yatırımcılar bu arazileri aldılar ama hala bir çivi bile çakmadılar.İnanın DİDİM e yatırım yaparsanız HİÇ PİŞMAN OLMAZSINIZ çünkü iyi işletilen DİDİM Otellerinin doluluk oranları ve fiyatları çok iyi.Artık başta Türkler olmak üzere Dünyanın her ülkesinden DİDİM e talep var ve gittikçe artıyor ama DİDİM E OTEL YATIRIMI lazım sadece OTEL YATIRIMI DİDİM de yapılsın biraz da kaliteli olursa hiç ama hiç pişman olmazsınız.BODRUM Turizmcileri ve Yerel yönetimin son yıllardaki başarısına gıpta ile bakıyoruz.Başarılar yolunuz açık olsun.DİDİM in de Türk turizminde hak ettiği yerlere gelmesi dileğiyle.

En Çok Okunanlar
Bunları Okudunuz Mu?
Yazarlar
Tüm Yazarlar
GÜNCEL HABERLER
SEKTÖREL HABERLER

Turizm gündemine ilişkin haberlerin her gün mail adresinize gelmesi için abone olun.